אודות


'המחלקה הכלכלית' היא מיזם המהווה פתרון, העונה על צרכים של עסקים קטנים ובינוניים, שעולים כל הזמן מן השטח. המומחיות שלנו היא בבניית קבצי עבודה לניהול ותפעול יעיל של כל עסק, ובמתן עזרה קבועה בתפעול העסק וניהולו בפועל. אנו מקימים "מחלקה כלכלית" עבור עסקים, שפועלת און-ליין במיקור חוץ, ומספקת עזרה ממשית בניהול העסק, וכן ייעוץ שוטף בתחום הכלכלי והשיווקי ככל הנדרש – כך שקשיי התפקוד היומיומיים הופכים מהתעסקות מעיקה ומכשול, לחוויה נעימה, מסודרת וברורה.

אנו מאמינים ביצירת "דרך" ולא בפתרונות חד פעמיים. התנהלות כלכלית ושיווקית נכונה היא מבחינתנו "אורח חיים בריא" לעסק. התנהלות שוטפת יעילה מצריכה מעקבים מסודרים, קבצים מותאמים ועדכון נתונים באופן שוטף.

'המחלקה הכלכלית' פועלת במתכונת של עסק "בוטיק". בצוות שלנו מספר מצומצם של מומחים בתחומם, הפועלים בשיתוף פעולה קבוע אל מול בעלי העסקים להם אנו מספקים שירותים. ההיכרות שלנו עם העסקים השונים שאנו מלווים היא נרחבת ומקיפה, ואנו עובדים עבורם באופן שוטף, ופועלים למען האינטרסים הכלכליים שלהם והצלחתם.

אנו שותפים למידע הזורם אל העסק וממנו החוצה אל לקוחותיו וספקיו. תקשורת זו מאפשרת לנו לתת שירות במתכונת אישית, ממש כאילו היינו עובדים שכירים בתוכו. מאחורי ה"קלעים" התקשורת עם בעלי העסקים היא רציפה ויומיומית, וכפועל יוצא, נבנה אמון וקשר אישי מסור כבר מן ההתחלה ולאורך כל הדרך.

בעלים:

תמונה מירב

 

מירב שטרן
בעלת תואר ראשון (B.A) ותואר שני ב"מנהל עסקים" (M.B.A), מאוניברסיטת בן גוריון בנגב. מוסמכת "כלכלן פרקטי". 

יועצת במסגרת מערך מעו"ף של הסוכנות לעסקים במשרד הכלכלה והתעשייה, בהתמחויות: הקמת עסק, ייעוץ ארגוני, ניהול עסק ופיתוח עסקי. מספר ספק: 13421.

 

 

בעלת ניסיון של למעלה מ 20 שנה בארגונים, חברות ועסקים שונים, בתחומי ניהול המשפיעים על קיומו, תפקודו ורווחיותו של כל עסק:

התחום הכלכלי - פיתוח והקמת מחלקות כלכליות, בניית תקציבים, ניהול פרויקטים, תמחור שירותים ומוצרים, ניהול תזרימי מזומנים, בניית קבצים מורכבים בהתאמה אישית לדרישות מערכת, ניתוח נתונים (אקסל/אקסס), ניהול מערך גבייה ותשלומים, בחינת כדאיות השקעות, ניהול הלוואות וחסכונות.

התחום השיווקי - בניית דפי נחיתה לקידום הפרסום בעסק, שיקום מותג ובניית מיצוב מחדש לעסק, איתור קהל לקוחות פוטנציאלי, עריכת תכנים, כתיבה שיווקית, ניהול וסגירת עסקאות, מכירות, ניהול משא ומתן מול ספקים ולקוחות, בניית אסטרטגיה לעסקים, בחינת מודלים של שיווק, ניהול מומחי פרסום וקידום אתרים.

התחום הניהולי – ייעול שיטות עבודה, ניהול עובדים, הקמת תשתיות עבודה ממוחשבות, הכנת מצגות ותוכניות עבודה, ניהול לוחות זמנים ופרויקטים, גיוס עובדים, זכויות עובדים, טיפול בהסכמים וחוזים.